Опис досвіду роботи

                                   
Провідна педагогічна ідея досвіду 

Вивчити і науково обґрунтувати значення читання як виду мовленнєвої діяльності, визначити специфіку різних видів читання. З’ясувати психолого-педагогічні основи формування іншомовної компетенції учнів середнього шкільного віку. Визначити психофізіологічні механізми навчання читання як виду мовленнєвої діяльності у методиці формування іншомовної комунікативної компетенції. Проаналізувати проблему читання в сучасній методиці формування іншомовної комунікативної компетенції у навчанні читання іноземною мовою, визначити загальну характеристику експериментальної методики. Розробити вправи на формування мовленнєвих читацьких навичок та вмінь в процесі навчання різних видів читання (6 клас), для навчання читання як виду мовленнєвої діяльності (7 клас).


Стисла анотація досвіду

У своїй роботі я користувалась такими методами дослідження: метод критичного аналізу літературних джерел, проблемне навчання, експеримент. Матеріалами мого дослідження слугували підручники з англійської мови для 6, 7 класів середніх загальноосвітніх навчальних закладів. Характеристика мого досвіду за інноваційним потенціалом є модифікаційною, тобто пов’язана з удосконаленням методики формувань іншомовної комунікативної компетенції учнів 6-7 класів у навчанні читання англомовних текстів.

Результативність впровадження досвіду

Полягає в тому, що здійснено комплексний аналіз навчання читанню в 6-7 класах, розроблені вправи для навчання читання як виду мовленнєвої діяльності, які спрямовані на підвищення ефективності навчання читання англомовних текстів.

Репрезентація досвіду

Досвід репрезентований на рівні навчального закладу, на рівні району.






Немає коментарів:

Дописати коментар